Post by riaremoconre on Feb 4, 2022 2:44:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
Sjovt spil med et lavt antal annoncer.
Spillet er anstændigt, MEN det betaler sig meget at vinde. Du skal enten se tonsvis af annoncer dagligt eller bruge latterlige mængder penge for at være en smule konkurrencedygtig. Også held er en alt for stor faktor.
Endnu et spil, der vil have dig til at betale for at vinde. Bogstaveligt talt INTET ved dette spil involverer strategi eller tænkning. Det faktum, at sammensmeltning er en make or break, gør det meningsløst at fusionere. Sammenlægning kan give en tilfældig troppe, men du kan ikke slå sammen med en tilfældig troppe. Sammenlægning og begge opgradering er også meningsløst, da intet i sidste ende bliver styrket, i betragtning af at du har en større chance for at tabe at gøre enten. Det overordnede BALLON MONKEY TOWER DEFENSE ER DET JEG HELLER VILLE SPILLE.
Da jeg først downloadede dette spil, var det meget sjovt. Men dette spil er sådan et spil for at vinde, hvilket gør det næsten umuligt at få legendariske kort uden at bruge penge. Og deres "særlige tilbud" koster det meste af tiden over $50! Dette spil ville have så meget potentiale, hvis det ikke gjorde det så svært for gratis at spille spillere.
2. december edit.. Ødelagt spejlmatch, med et pas, nu også. Begivenheder kræver billetter til hver kamp, som kan købes kontant, fordi du kun kan have 3 på én gang, og de tager 4+ timer hver billet. Rediger december 2021: du kan købe et pas til næsten hver begivenhed. Ned ad bakke siden sensommeren. November 2020: Fantastisk spil! 5 stjernet. Jeg kan lide det så meget, at jeg helt sikkert ville betale $15-20 for ingen annoncer. 💵 Opdatering juni 2021 3-stjernet. ja, jeg er sikker på, at jeg ikke vil have sejrs- eller nederlagsbelønningen! Stop med at få mig til at bekræfte.
Jeg ELSKEDE dette spil, da jeg startede. Så kommer du en vej ind, og det bliver tydeligt, at dette spil er lavet for at prøve at tvinge dig til at tilmelde dig deres uhyrlige $15/måned-medlemskab. Du kan spille uden. Det tager bare meget længere tid, er meget sværere at nå mål, og da du ved, at hvis du kun havde $180 at spilde hvert år på en app, ville det være nemmere og sjovt. Det er lidt irriterende. Især da mange af bonusserne osv. afhænger af at se tilføjelser. Et engangsgebyr ville være lettere at retfærdiggøre.
Opdatering: udviklerne er begyndt at lancere nye enheder og funktioner låst bag betalingsvægge. De fjernede mange måder at få legendariske enheder på til fordel for magisk støv, som er meget, meget sværere at få legendariske enheder med. De fokuserer al udvikling på nye funktioner for at tjene penge i stedet for at ordne gamle ting og gøre spillet sjovt at spille.
Fantastisk! Det er nemt at spille, og der er ingen unødvendige reklamer mellem niveauerne.
Ville ønske der var en nemmere måde at få bedre kort/minions på end at betale rigtige penge
Sjovt nok
Sjovt sjovt sjovt TD-spil, som du kan spille sammen eller mod en spiller.
Afinstallerer dette spil. Ingen superkarakterer er tilgængelige, medmindre du betaler. Spild af tid. Lige nu på arena niveau 13. Har næppe fundet 1 super karakter indtil nu. PvP er super hårdt uden super karakterer. Så det er ikke sjovt at tabe, så afinstallere dette spil.
Kan ikke deltage i jagten efter ære på grund af fejlen. Der står altid "Vi har modtaget nye data. Genstart påkrævet." Efter genstart gentages denne meddelelse, og det er en endeløs løkke. Ret venligst fejlen, før du frigiver opdateringer. Bruger Samsung S21.
Tag venligst din shaman minion og slet det virkelig irriterende at miste 700 mana bare fordi på en håndlangere
Godt spil men!!! Crasher hvert spil!!! Mistet forbindelsen hvert spil!!! Fugin bug forbindelse!!! Hav kun en god forbindelse hver gang, se tilføjelsen!!! Lav det!!!
tutorial er alt for lang, bør være valgfri.
Sjovt i starten, men uanset hvilken matchmaking-algoritme der er, hvis der overhovedet er en, er den fuldstændig ødelagt. Af en eller anden grund er jeg konstant parret med folk, der er betydeligt højere end mig, så deres kort er alle meget højere niveauer osv. Uanset hvor godt jeg gør det, slår de mig på én spiller og scorer højere end mig i coop. En sejr for mig nærmer sig et nederlag, og det er jeg træt af nu. Men jeg kan ikke håbe på at vinde, fordi jeg er niveau 2, og de er niveau 8 eller 11 osv. Jeg giver op
Det er et godt koncept, men totalt rng-baseret og betaler massivt for at vinde.
Jeg kan godt lide dette spil, men der er en fejl, fordi jeg ikke kan spille dette spil, efter at jeg har fuldført tutorial, stoppede spillet ikke, og jeg ved ikke, om der er en fejl eller noget
Jeg har spillet rush royal i nogen tid nu ... enten køber du dig frem til sejren eller hacker dig vej. Meget frustrerende. Jeg har stødt på mange spillere, der bruger lag-switches, som ændrer oddsene for en pvp-kamp til hackernes fordel, hvilket ikke er fair for spillere, der er blevet spillet lovligt. Også det tilfældige tilfældige aspekt af kortudvælgelsen i kampe kræver arbejde, det kan nogle gange være uretfærdigt, hvilket fører til en meningsløs kamp. Hvis du kan lide skuffelse og elsker at tabe til hackeren. Dette er spillet 4 u
Har spillet dette i et stykke tid nu. Det meste af tiden er det godt. Så nogle gange bliver du bare parret med ppl, der 3x din kraft, bare betyder direkte tab. Der er også tidspunkter, hvor spillet ikke kan genoprette din forbindelse og blive sparket i gang med at tage trofæer væk. Ikke sejt.
Jeg gætter på, at dette spil kun er multiplayer, fordi hvis der er noget enkeltspiller her, kan jeg ikke finde det. Grænsefladen er farverig og oppustet, og det føles bare som en overvældende mængde information, der bliver dumpet til hovedskærmen, især efter at være blevet holdt i hånden for det i forvejen super letforståelige koncept om tårnforsvar med sammensmeltning af ting. Jeg mener, det virker pwitty, men kunne bruge lidt mindre klunk i grænsefladen.
Bogstaveligt talt er denne app perfekt Hvis du kan lide tårnforsvar og alle kan lide... Det er dejligt
Jeg har spillet dette spil siden lanceringen. Brugte til at elske dette spil, indtil de tilføjede betalingsmure bag legendarer/helte/udstyr. Begivenhederne for at låse Zeus/necromancer op er umulige at vinde uden at bruge penge. Den legendariske faldrate er blevet forfærdelig. Du bør være i stand til at investere din tid og låse op for alt i spillet, ikke købe et 3-dages kort for at låse op for en enkelt enhed. Fjern disse betalingsvægge, og jeg begynder at spille igen, lyt til dit publikum, vi er meget frustrerede over pengeautomaten. Hvorfor skulle jeg gider at klatre op ad stigen, når det er så svært at vinde mod nogen, der har en robot, jeg vil ikke betale for det, jeg burde være i stand til at låse den op med den tid, jeg investerer. Hvilken slags spil derude får dig til at betale for at låse op for enheder, der helt klart giver urimelige PvP-fordele.
Fed og sjov tidsdræber 😊
Fantastisk pass time spil, flot grafik, let at lære for alle aldre
Det er godt
God kamp . Jeg giver det simpelthen 1 stjerne, da vi i sidste uge ikke kan afslutte et coop-spil. Altid afbrudt. Ikke sjovt mere. Medmindre du retter den fejl eller hvad du kalder det. Mange spillere fjerner dette spil
Fantastisk spil. Har spillet i et par måneder. Havnt brugt en krone, og gameplay er stadig super duper sjovt.
Gider det ikke, det er rigget! Og når folk siger, at de ikke har brugt nogen penge, fortæller de måske sandheden. På en eller anden måde faldt mig fra liga 6 til 2 for sæsonens belønninger!!! Du kan også glemme at spille co-op, 13 spil i træk, hvor den anden spiller afbryder forbindelsen! EDIT: 29/11/2021 SPILLET FORTSÆTTER AT CRASERE. Yderligere redigering: De har besluttet at ændre liga 6-sæsonens belønninger, fra x1 legendarisk belønningskort til x0 12 timer før belønningerne skal falde efter 30 dages venten. TAG DIG SAMMEN!!!!
Betal EKSTREMT for at vinde. Jeg er ikke en, der går ned i spiltransaktioner, men denne tager kagen, hvis du ikke er millionær, eller en normal spillehval, held og lykke med at nyde dette spil. Jeg gav det chancen og brugte omkring 50 $ på bundter indtil videre den første dem var ikke dårligt betalt 5$ fik frysen legendarisk, så er alle mine bundter efter ikke mindre end 60$ hver nogle kun med to småting. Smh. Du mister spiltilstandene til forfærdelige i spilmekanikken ved at afinstallere Rip til et andet potentielt godt mobilspil.
Bare et dårligt spil. Det eneste tårnforsvarsspil, hvor det er en dårlig idé at lave højere rangerede enheder. At være anderledes er fint, at være anderledes og forfærdeligt er bare dumt. Afinstalleret.
Ikke dårligt for et lille spil. Men der er konstante opdateringer og ting tilføjes hele tiden. Det begynder at blive for komplekst til ethvert sjovt kort spil. Og alt det, så de kan prøve at tjene penge på spillerne.
Efter nogen tid begynder spillet at gå ned/afbryde forbindelsen uden grund. Det er en grind, eller brugere kan betale (gennem næsen) for at vinde. Pakker er ikke billige.
Ved at afinstallere fjernede de funktionerne til f2p for at tjene legendarer og tilføjede flere betalingsmuligheder for at vinde. Effektivt at hæve løn for at vinde loftet, mens f2p-loftet sænkes. Gik fra fantastisk til spild. Spil ikke, du kommer ikke langt længere. Spillet 2 år.
Jeg kan virkelig godt lide spillet
Spillet er godt og sjovt at spille, men folk i co-op-tilstand afbryder forbindelsen med det samme efter spillet er startet, det sker så mange gange, at jeg vil stoppe med at spille
Sjovt, hurtigt spil, utroligt mange gratis belønninger!!!!
Dejligt, let at spille, intuitivt!
Fantastisk spil, rng giver alle en chance. Der kræves også ikke kun et godt dæk, men også nogle planlægningsevner. Alt i alt et fantastisk spil, men ingen straf til dem, der forlader Co-op med vilje! Løs dette på en eller anden måde, fordi det ekstra boost efter en annonce er spildt. 5 stjerner HVIS dette er rettet.
Genialt spil, meget vanedannende, men når du når omkring 5000 trofæer ser det ud til at blive umuligt for en gratis spiller, matchmaking sætter mig mod folk, der er 5+ niveauer foran mig med et hold af legendarer, som du bare ikke kan konkurrere med. Hvis matchmakingen satte mig mod spillere på samme niveau, ville jeg fortsætte med at spille
Det stinker. Jeg vil ikke forstyrre nogen eller være ond, men jeg kan ikke engang skrive mit navn ind. Det er virkelig irriterende. Da jeg havde downloadet spillet, begyndte hele min enhed at halte. Spillet bliver ved med at fryse, og det er stort set uspilleligt bortset fra selvstudiet. Det er måske bare min enhed, men hvis jeg kan downloade den på min enhed, så burde jeg være i stand til at køre den. Jeg har brugt 20 min. Genstarter appen, og det samme sker. Supercell, ret venligst dit spil.